På väg...

Så, då var man nyduschad och ansiktet är rengjort. Nu ska jag borsta och torka håret - med handduken, inte bra att föna och så för mycket. Vill ju inte slita sönder mitt hår. Jag har verkligen jättemjukt hår, typ bebishår. Vill ju inte förstöra det!
Sen ska jag smörja in mig och klä på mig, vad man nu ska ha på sig och tillsist sminka mig lite. Har fått massa finnar sen helgen. Sen jag träffade Patrik, smittar finnar? ;) Haha, nä. Ätit förmycket onyttigt bara.

Idag ska jag hinna med hur mkt som helst. Mamma vill jag tävttar och jag behöver tvätta alla mina kläder osv. Plus Linneas kläder. Sen ska jag hem till Anna och lämna hennes jacka samt hämta mitt rouge och kolla hur mkt jag e skyldig henne, sen upp till jobbet, hämta skor och dyligt. Prata lite. Sen göra lite ärenden åt pappa och sen ska jag och Anna fika. Blir nog Espresso house. Vad annars lixom? ;)
Städa måste jag göra med. Och tvätta och städa. Suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/november/rosa-tavliing.html#comment

2008-11-05 @ 13:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback