O herre min ge!

Ja, jag tänkte ta tag i mina scrapbookingprylar och packa dem ordentligt. Jag insåg precis hur mycket jag har att göra. Jag tyckte alldeles nyss att jag inte har så mkt prylar, men shit. Har hur mkt som helst ju! Fattar inte hur jag ska få med allt. Det är ju en hel förmögenhet förklädd till papper, sticker, verktyg, album och övriga dekortationer. jag vill faktiskt inte veta hur mkt pengar jag lagt på detta på två år, ja det e bara två år jag har hållt på med detta, eller snart två år. Till julen är det två år. Fick ett startpaket av mamma i julklapp, tror hon ångrar det lite om jag ska vara ärlig :P hehe
Lite bilder på alla scrapbookingprylar jag äger, lägger upp bild igen när det är packat, får se hur stor skillnad det är! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback