Morrn!

Go morgon, eller ah. Jag har vart uppe sen tjugo i tolv faktsikt, men har sovit bort halva denna dan med. Somnade typ runt ett kanske? eller så var det senare, minns inte riktigt. Men har fått sova ut för en gångs skull iaf :)
Pratade med Patrick igår kväll i typ 50 min. Shit, den killen kan prata. Man blir helt matt av att lyssna på honom. Hehe, kändes som om jag hann med två dagars pratande och lyssnande på de 50 minutrarna, så nu behöver jag inte prata eller lyssna på någon innan imorgon kväll. Kanon!

Idag blir nog en lugn dag. Funderar på att börja packa ner lite saker, men känns dumt om jag behöver något av det i veckan. Kan inte packa ner mina scrapbookingsaker innan jag vart på panduro, viket blir imorgon tror jag. Ska köpa lite album och annat smått å gott för massa pengar. hehe, kommer nog ha en del tid över, iaf till en början, när jag flyttat till scrapbooking så jag kan scrappa ikapp mig. Sen hoppas jag att jag får ta en del kort på barnen så jag kan lägga ut i en privat blogg och även scrappa om min tid i huvudstaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback