Misses lista.

Det blev att jag tog bilen och åkte hem till Anna, men när jag kom dit var hon inte hemma så jag stog och bakade lite till henne och hon blev så glad. Å då blev jag ännu gladare av att min kära kusin blev så glad av en sådan liten sak. Älskar henne, min kära kusin. Gud vad jag kommer sakna henne!
Passade barnen lite eftersom Rich var sen och Anna behövde göra sig iordning inför kvällens klass. Inga problem, älskar de små. Dock börjar Noah bli lite väl kaxig tycker jag. Haha, snacka om trotsålderna asså!
Efter min exotiska visit i vallda åkte jag till Willys och handlade ben till mina vovvsingar, och de blev ju hur glada som helst. Sen eftr många om och män i kassan på willys så åkte jag till Kungsmässan och köpte en chailatte. Jag fattar inte varför jag inte kan få betala mina tre varor först utan får stå och väntar på att tanterna framför ska lassa utt alla sina varor på bandet och dessutom stå och leta efter streckkoden så det tar ännu längre tid än det behöver. Suck!!

Jag åkte även hem till Linda och tjötade en massa. Hur trevligt som helst. Anna ska till henne på tisdag och sälja MK. Grattis Linda, du är fast ;) Var jättetrevligt att träffa henne, var för längesen nu! Tycker vi är för dåliga på att träffas, jag och alla mina vänner. Tråååkigt är det, men Linda och Elin kan komma och hälsa på mig samtidigt i Stockholm, lite roligare för dem om jag jobbar så kan de umgås själva i den stora staden då!

Nepp, nu orkar jag inte skriva mer, ska ägna mig åt något annat jag inte lisstat ut än.

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar dig med, kära kusin! Du är SÅ UNDERBAR! Tack för de underbart goda kakorna igår. DU är BÄST!

2008-11-13 @ 12:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback