Lång väntan!

Jag sitter här vid min tråkiga dator och kollar min mail var femte sekund. Väntar på mail från familjen med bokningsnummer och tid + dag när jag åker upp till Stockholm, alltså, vilken dag jag flyttar :D
Det ska bli hur spännande som helst att flytta, komma bort härifrån, stå på egna ben lite. Ha tider och rutiner igen med hur jag ska jobba. Ha ett jobb framför allt. Gud så spännande de kommer att bli.
Självklart kommer jag sakna mina vänner och min familj något otroligt mkt, men det e ju inte så svårt att ta sig hem över en helg heller, eller att ni alla åker upp och hälsar på mig med för den delen. Och jag kommer hem över lucia, för då är det bygdegårdsfest och det kan jag inte missa för allt i världen. Gud vad kul det kommer bli och jag tror att Frida ska med. Jaaa!

Vad tycker ni om mitt val att flytta? Tycker ni det är rätt att ta ett jobb som au pair i Sverige och inte utomlands?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback