Kanon!

Igår var en kanonkväll, näst intill iaf. Jag och Frida tog halv sju bussen in till kba och gick och satte oss på Rumpan och beställde in pizza och en flaska rosévin. Mumma! Vi pratade om allt mellan himmel och jord och hade hur trevligt som helst. Sen bev det lite mer dricka och ja, sen blev det dans och party, vilke inet var meningen. Vi skulle ju åka hem tidigt. Men men, jag hade kul trots att det var lite jobbigt med halsen.
Träffade på Petter, goa Petter. Han är så otroligt trevlig så det är inte sant. Det är synd att han har flickvän och är toffel alltså. Annars, grr ^^. Marcus ringde mig med, blev lagom förvånad och vi pratade tre gånger igår och smsade lite. Ja, visst är det förvånande!? Och jag frågade om han ville ses i nästa vecka och, jag vet inte men tror han menade det, det ville han. Snacka om att jag blev förvånad. Men skulle vara kul att träffa honom. Ringer han inte så tänker minnsan jag ringa!

Idag är det packning som gäller! Börja packa mina köksprylar som jag ändå inte kommer behöva nu. Men det är ju saker som jag kommer behöva sen :) Fars dag är det idag med så vi ska äta god middag och ha trevligt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback