Igentäppt.

Idag vaknade jag med en näsa och hals som är helt tjocka och igentäppt, om det nu heter då? Hatar att vara såhär förkyld, att gå omkring och känna sig hängig och bara snörvla. Hasar omkring i mina tofflor och mjukiskläder. Men blev så fruktansvärt varm så fick ta av mig tjocktröjan.
Idag är det städning och tvättning som hjäller. Sen ska jag även börja packa. Flytta ut lite prylar ur huset osv. Känns både kul och spännande, men samtidigt skrämmande. Haha, det rimmade tom! :P

Kommer nog bli katastrofalt dålig uppdatering idag. Kommer behöva lägga all min energi på att städa och sådär. Kanske slänger upp en bild som visar hur fint det ar blivit! Eller tomt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback