Igång igen.

Så, nu har nissen varit här och fixat internet så jag kan börja blogga igen... Äntligen.
Så mkt har det inte hänt denna veckan än. Var på aupair cafe i måndags kväll och träffade lite tjejer, en svensk, två tyskor och en tjej från canada. Svensken fick jag bra kontakt med och vi lunchade igår. Jättetrevligt. Kanske ska träffa henne imorgon igen och även en tyska som heter Linda - blir lunch då med :D Och sen vid ca halv fyra kanske jag och Otto ska gå och träffa Clara och Maxim på Cozy Corner, cafe nr 1 här i saltsjöbaden, hihi.
Är inte riktigt frisk, är trött hela tiden trots att jag sover ordentligt och att jag äter mycket frukt och vitlök... Suck, men ska ta det lugnt hela helgen så hoppas det försvinner sen!
Snön, den ligger kvar här och det är tråkigt för nu har det blivit plusgrader och då kommer det ju bara vara slask kvar av allt. Hoppas nästan på att det börjar regna så det försvinner med en gång.


Grand Hotel, Saltsjöbaden

Kommentarer
Postat av: julia (linneas komips du vet :D)

mina kusiner bor med i saltsjöbaden.. typ samma väg som carola bor på, haha!

2008-12-10 @ 17:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback