Hoppsan shosan..

Första inlägget kommer lite väl sent kanske, men men, shit happens?
har gjort en del sen pappa ringde och väckte mig vid tjugo i elva istället för tio som jag bad honom om? Men men, det gör inget. Sådant händer, man kan inte minnas allt.
Började dagen med frukost framför TVn och Mimai Ink och sen fick jag vara en snäll storasyster och fräsa ner till konsum i samhället och handla bröd och lite så min syster kunde få frukost. Handlade även lite lunch, vilket blir pasta och kycklingsallad. Min sådanna sallad är det godaste som finns i salladsväg.
Har även blivit tvingad till att färga håret på min syster för hon åker till Danmark i eftrmiddag för imorgon är det Slipknot konstert som hon ska gå på. Tycker hon är lite för liten för det, men men, det är ju inte upp till mig att avgöra. Hon börjar bli stor min "lilla"syster. Det känns som igår som vi satt i badkaret i balltorp ihop och badade. Det var tider det, tider utan måsten och bekymmer.

Vad ska man göra mer idag då? Jag vill hitta på något. Kanske låna bilen och åka in till Kba och gå upp och hälsa på på jobbet? Eller åka in i lagom tid så jag kan fika en sväng med Emma och sen åka hem till Anna, om hon inte har kvällskurs idag då. Eller varför inte alls tre? Humm, får faktiskt fundera lite på det. Återkommer emd mitt beslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback