Hög på socker?

Har precis firat fars dag med en smarrig prinsesstårta och jag tror jag är lite lätt hög på socker. Det är sjukt hut fort det kan gå ut i blodet. Var hur trött som helst innan och nu är jag sjukt uppe i varv, känns som jag kan springa ett maraton, eller ah - nästan iaf :)

Har mailat lite med Amir idag, alltid trevligt och det är som vanligt om MK produkterna. Och han tyckte om dem, underbart. Om jag ahr tur nu kanske jag får träffa honom. Det skulle vara, vara som att en dröm går i uppfyllelse, eller inte. Men som att träffa en idol. Följer hans blogg lite väl mycket kanske och ser upp till honom så sjukt mkt. En sådan stark och självsäker person så det är inte sant. Jag vill vara som Amir, jag ska bli som Amir - fast tjej och straight! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback