Dåligt dåligt.

Min helg blev inte alls som jag tänkt. Skulle ju sovit hos Patrick i helgen, men han skickade ett förtvivlat sms att hans morfar fått en hjärtattack och att han inte skulle vara hemma på lrödagen och, hör och häpna, bad om ursäkt för detta och hoppades att jag inte skulle vara sur på honom. Blev nästan sur på honom för han bad om ursäkt. det är väl självklart att han skulle åka hem till småland och vara med sin morfar? Får ta et mötet en annan dag, och nu när det är bestämt att jag ska flytta till stockholm är det ju inga problem alls!
Ja, det är fanktiskt bestämt att jag flyttar. Det blir nog om två veckor och jag har mkt som helst att hinna med innan dess. Jag måste städa ch packa mina saker. Även det som jag inte ska ha med måste ju packas ner och ställas undan sen vill jag ju även hinna "avsluta" lite här hemma. Kommer ju inte kunna träffa alla mina nära och kära så ofta som jag kan göra nu. Det e lite tråkigt men samtidigt så sjukt spännande att flytta och stå på egna ben och träffa mkt nya människor!

Som ni förstår var helgen lyckad trots att det bara blev tre timmar i stockholm, men det var allt som beövdes för att de skulle vilja ha mig som ta rhand om deras barn. Och det känns verkligen jättekul, med tanke på att de träffat andra aupairer också. Ochd eras hur är hur stort som helst, som ett mindre slott typ. Kommer lägga upp bilder sen när jag tagit. Och Otto, pojken jag mest kommer ta han om var hur söt som helst, verkligen urgullig!

Idag blir det att hjälpa till hemma och lite så. Sen ikväll ska jag hem till Anna och passa barnen. efter det köpter jag nog lite god mat eftersom det är min "lilla"systers födelsedag. Den lilla skiten blir 15 år. Suck vad tiden går fort. Men grattis Linnea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback