650 kr

Följande saker konstade tillsammans ca 650 kr. Så fatta vilken dyr hobby jag har. Men det är så himlans roligt så jag kan inte låta bli att fortsätta med det. Göra "fina" abum att sätta sina foton i, göra fina jul/födelsedags kort och även andra fina kort, altra olika prylar och pinaler. Göra tavlor, osv, osv, osv. Det finns inga begränsningar med scrapbooking och det är det jag älskar med detta.
Tänkte förklara prylarna jag köpt under varje bild så ni vet vad det är för något, är inte alltid lätt om man inte är insatt i det hela :)



Hittade fina mönstrade papper på rea, så köpte ett gäng. Det är dubbla av
varje, sen är det 30 enfärgade papper, tror alla var med struktur inte säker - måste
kolla upp detta sen. Och sist men inte minst, en hörnstans som gör runda hörn. Älska.



Min älksade hörnstans!




Papprerna jag fyndade!




På Panduro köpte jag en mapp till mina stickers, en "mapp" till papper,
cardstock så jag kan göra egna album, bonefolder, taperunner, blommor och
cardstock bokstäver att dekorera själv.

Fattar dock inte varför jag fotade de enfärgade papprerna här? De kommer från
Arkivet och inte Panduro!

Kommentarer
Postat av: Anna

Awwwww nu vill jag också åka till Panduro och spendera massa pengar......

2008-11-12 @ 11:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback